Bij Inbouwledspots.nl is het ook mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen. Er zijn twee verschillende manieren om een zakelijke aankoop te doen: via e-mail en betaling op factuur achteraf of via onze webshop waarbij vooraf wordt betaald.
Achteraf betalen via e-mail
Het leveren van producten op factuurbasis met betaling achteraf is mogelijk voor Nederlandse zakelijke klanten bij bestellingen boven €100,-. Bij een bestelling van meer dan €250,- vragen wij een aanbetaling van 50%. Onze betaaltermijn is 14 dagen. Wij vragen voor zakelijke bestellingen op factuur een KvK-uittreksel dat maximaal 3 maanden oud is. Bij een vlotte facturatie zonder problemen behoudt onze binnendienst het oordeel om wederom wel of niet een aanbetaling van 50% te eisen bij een mogelijk volgende bestelling.
Wij werken alleen met vooruitbetaling in het geval van een Belgische zakelijke partij. Voor scholen en overheden van Belgische of Nederlandse vestiging maken wij meestal een uitzondering. In dat geval beoordeelt onze binnendienst of facturatie achteraf mogelijk is.
Voor iedere organisatie controleren wij altijd of deze langer dan vijf jaar bij de KvK ingeschreven staat en of de meest recente jaarrekening reeds gedeponeerd is. Daarnaast controleren wij andere publiek verkrijgbare informatie voordat wij akkoord geven voor facturatie na het leveren van de goederen.
Wij houden te allen tijde het recht om een verzoek af te keuren of aan te passen, zonder opgaaf van reden.
Ben je geïnteresseerd in een zakelijke bestelling en wil je gebruik maken van achteraf facturatie? Is er een andere reden dat je niet direct via de website wil of kan bestellen? Laat ons dat dan weten via een e-mail naar info@inbouwledspots.nl. Zet hierin een duidelijke omschrijving van je complete bestelling. Ook vragen we je het volgende in je e-mail te verwerken:
- Contactpersoon + telefoonnummer
- Tenaamstelling
- Factuuradres (evt. Belgisch btw-nummer)
- Afleveradres
- Eventueel referentienummer
- Het besteloverzicht. Vermeld productnummers en de actuele verkoopprijs. Deze vind je op de site. We vragen dit om misverstanden te voorkomen.
- Een bevestiging van het feit dat je onze algemene voorwaarden kent en er mee akkoord gaat.
- Een KvK uittreksel niet ouder dan 3 maanden
- Overige opmerkingen en/of informatie die je bestelling kan verduidelijken
Als alles in orde is dan ontvang je een bestelbevestiging. Wij sturen ook een verzendbevestiging als je bestelling aan de bezorgdienst wordt meegegeven.
Vooraf betalen via de website
Het is het meest snel en eenvoudig om via de website te bestellen. Je kunt in het proces aangeven dat je een zakelijke klant bent. Vervolgens voer je de gegevens in die gevraagd worden. Dit zijn onder andere het afleveradres, het factuuradres en je btw-nummer. Je ontvangt van ons een digitale factuur waarop alle voor jouw administratie benodigde informatie vermeld is zodra wij de betaling ontvangen hebben. Ook als je een buitenlandse zakelijke klant bent dan kun je een bestelling bij ons plaatsen. In dit geval is het noodzakelijk dat je een geldig btw-nummer hebt. Als je dit tijdens het bestelproces invoert dan zal de btw automatisch door ons systeem in mindering worden gebracht.
Attentie! Het is voor ons niet mogelijk om de btw achteraf op de factuur in mindering te brengen. Het is dus noodzakelijk dat je een geldig btw-nummer opgeeft direct bij je online bestelling.