Een klacht of opmerking? Laat het ons weten.
Wij besteden veel zorg en aandacht aan al onze klanten en bestellingen. Daarom proberen wij altijd om elke bestelling in perfecte staat af te leveren. Heb je desondanks toch een opmerking of klacht over onze dienstverlening of het bestelde product? Dan zijn er verschillende manieren waarop je dat aan ons kan laten weten:
Telefonisch
Onze klantenservice is per telefoon bereikbaar op 040 3046 399
Via e-mail
Mail je opmerking of klacht naar:
info@inbouwledspots.nl
Per post
Ons adres is:
Inbouwledspots.nl B.V.
T.a.v.: Klantenservice
Weegschaalstraat 3
5632 CW Eindhoven
Nederland
Heb je ons jouw klacht of opmerking laten weten? Je ontvangt dan van ons een ontvangstbevestiging binnen twee werkdagen. Wij doen ons uiterste best om je vervolgens in minder dan twee weken tijd een inhoudelijke reactie op je klacht of opmerking te sturen. Wij willen uiteraard zo snel mogelijk tot een voor jouw bevredigende oplossing komen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
In het uiterste geval dat dit niet mogelijk is dan kun je je wenden tot de Geschillencommissie en geen geschillenprocedure starten.
Hierover vind je meer informatie op www.sgc.nlHet is ook mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie op het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr